Daffy de knuffelhond - Reisverslag uit Slikkendam, Nederland van Nicole Kuijf - WaarBenJij.nu Daffy de knuffelhond - Reisverslag uit Slikkendam, Nederland van Nicole Kuijf - WaarBenJij.nu

Daffy de knuffelhond

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Januari 2017 | Nederland, Slikkendam

Woensdagavond 25 januari - Nog twee nachtjes voor vertrek. Vandaag heb ik m'n eerste tentamen gehad. Op de terugweg in de trein kwam ik erachter dat ik hem had gehaald. Super blij! Vanavond heb ik de laatste twee afleveringen van Downton Abbey gekeken met mama, precies goed getimed voor mijn vertrek.

Toen m'n nichtje hoorde dat ik alleen met het vliegtuig op reis ging vond ze dat heel zielig. Zo zielig zelfs dat ze een van haar knuffels heeft meegegeven zodat ik niet helemaal alleen zal zijn. Onwijs lief en ik reis dus straks met een knuffelhondje genaamd Daffy door Noorwegen!

  • 25 Januari 2017 - 23:32

    Bianca Verhage:

    Ze is er wel mee bezig. We gaan je op de voet
    volgen en je teksten aan je nichtjes voorlezen.

    Liefs Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Hi, Ik ben Nicole, 20 jaar oud en ik kom uit het méga kleine dorpje Woerdense Verlaat. Ja dit bestaat echt en het ligt ergens tussen Alphen aan den Rijn en Woerden. Ik droom elke nacht van verre reizen naar de meest toffe bestemmingen. Verder vindt ik het erg fijn om te lezen, talen te leren en is Netfilx ook wel een beetje een verslaving aan het worden. Op dit moment zit ik in het derde jaar van mijn studie Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs aan hogeschool INHolland in Rotterdam. Hiervoor zal ik in de periode januari-juni 2017 mijn minor volgen in Lillehammer Noorwegen. Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in het koude rendierenlandje dat ik mijn thuis mag noemen voor de komende maanden.

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 17235

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 26 Juni 2017

Study Abroad

Landen bezocht: